Gaat er iets fout ? Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Wij vinden het belangrijk dat u met uw klacht naar ons toekomt. We willen graag weten wat er mis is gegaan, zodat we fouten misschien kunnen voorkómen. Dat is in het belang van ons allemaal. Vul daarom gerust onderstaand formulier in.
Als dit niet werkt, wat dan?
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van de SKGE. De SKGE is een onafhankelijke organisatie en staat voor laagdrempelige klachtenbemiddeling, onder het motto: “samen lossen we het op”. Deze klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. Alles wat u hem of haar vertelt, is vertrouwelijk. De klachtenfunctionaris is te bereiken op telefoonnummer 088 0229190. U kunt ook het klachtenformulier gebruiken op de website www.skge.nl.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de SKGE er niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.
Voor aanvullende informatie over onze klachtenregeling: klik hier.