“Ons huisartsenteam werkt samen met u aan gezondheid & geluk. Dit doen wij met aandacht, continuïteit èn deskundigheid”

Welkom bij huisartsengroepspraktijk Bloemendaal. Op deze website vindt u uitgebreide informatie over de praktijk.
Hitteplan
Het Nationaal Hitteplan is gestart, omdat het de komende dagen erg warm wordt. Dan is het advies: drink genoeg water, houd jezelf en je huis koel. Let extra goed op ouderen, jonge kinderen en zieke mensen. Medicijnen kunnen anders werken bij hitte. De apotheek kan adviseren over medicijngebruik tijdens hitte.
Zomervakantie
In de zomervakantie zijn er minder artsen aanwezig. Als uw eigen huisarts afwezig is, wordt er alleen spoedzorg geleverd. Hou dus rekening met de volgende sluitingsperiodes:
• Huisartsenpraktijk Kersenboom gesloten van 20 juli t/m 7 augustus.
• Huisartsenpraktijk Wezelenburg gesloten van 20 juli t/m 7 augustus.
• Huisartsenpraktijk Rutten gesloten van 10 augustus t/m 28 augustus.
• Huisartsenpraktijk Boender en Brito de Castro gesloten van 10 augustus t/m 28 augustus.
Tijdens deze periode zal er alleen spoedzorg geleverd worden.
Vraag daarom op tijd uw herhaalmedicatie aan. En heeft u nog vraag of klacht, maak dan voor de zomersluiting nog een afspraak op het spreekuur of stuur een econsult/bericht via mijngezondheid.net.
Openingstijden balie
De balie van de praktijk is geopend van 8.00-10.30 uur, van 11.00-12.00 uur en van 13.30 -17.00 uur.
Afspraak maken
Het snelst maakt u een afspraak via het mijngezondheid.net (patiëntenportaal), www.mijngezondheid.net
Er bestaat ook een app voor uw telefoon: de MedGemak app. 
Bericht direct aan de huisarts sturen
Ook dit kan heel makkelijk via www.mijngezondheid.net. Binnen 2 werkdagen ontvangt u antwoord. U kunt dan ook uw eigen dossier inzien en uw eigen uitslagen, bijvoorbeeld van uw bloedonderzoek.
Terugbelspreekuur
Vanaf 7.30 uur is de lijn al open voor de terugbelafspraken. U krijgt een tijdstip diezelfde ochtend of middag, waarop u teruggebeld wordt. Zo hoeft u nooit meer lang in de wacht te staan.
Expositie
Op dit moment zijn er in de wachtkamer en de gangen van de praktijk schilderijen te bewonderen van Corrie Visser: 
“Ik ben Corrie Visser, 86 jaar, en woon in Sliedrecht. In de jaren ’90 volgde ik bij de moedermavo een cursus tekenen en schilderen – dat leek me leuk, dus schreef ik me in. We hadden een gezellige groep en leerden werken met verschillende materialen, zoals acrylverf, pastelkrijt en kleurpotloden.
Na het behalen van ons certificaat gingen we als groep zelfstandig verder. We stimuleerden elkaar en bespraken elkaars werk – wat goed lukte en wat nog beter kon. Na zo’n dertig jaar hebben we de groep uiteindelijk beëindigd, maar mijn liefde voor schilderen bleef.
Sindsdien ben ik actief bij een aquarelclub, onder begeleiding van een enthousiaste amateurkunstenaar, en dat doe ik nog altijd met veel plezier.
Met trots en plezier laat ik u in deze expositie zien wat ik in de loop der jaren heb gemaakt.”

